lördag 28 november 2009

hejhejs :)


hejhej :)





nu har jag bestämt att börja blogga och vara lite social mot alla. :)


idag har jag väl inte gjort så mycke (aa' eller jo, jag sov vid patricia

igår natt :) och de va kul :p sen så somnade va ganska tidigt :p

haha, men sen mitt i natten blev hennes syrra jätte ledsen så,

då gick patricia dit och la sej, sen somnade hon om, sen skulle

hennes mamma&låssaspappa åka till tallin (stavning?^^)

och hon ville att paricia skulle gå ner, och hennes mamma ba:

snälla patricia, jag vill inte se pyret ledsen när jag åker...

patricia ba, ehm, de skiter jag i... ( hon sov )

sen gick patricia ut från rummet me sin mamma och sen

så sprang hon in och la sej igen x) hahahahah... sen så

sa hennes mamam att hon skulle få en glass,..

patricia ba, men han har tagit den,... ( hon sov ännu ) x)

hahaha så de va rätt, kul :p hihi, har precis duschat fett härligt x)

men jag mår inte så bra, så skall typ vila... messa ?

0767098941 :))





Kisss ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar