söndag 29 november 2009

hejs ; )


go morgon : )


idag vaknade jag typ vid nio för att wille messade ;p

åt nyss frukost, skall snart träffa emelie, fast jag inte

mår 100% bra, sen skall jag åka till stan, träffa lite av

släkten och typ ha lite mys, nu sitter jag här och typ

kollar på ttv "svampbob fyrkant" ; ) de äger ^^

inte för att jag vet vad jag skall skriva men, eller jo

jag kan skriva vad jag önskar mej i julklapp :

"smink" rougch, mascara, kajal, ögonskugga,

och foundation : ) sen önskar jag mej, en data ;D

och de skall jag få ( får den snart ) sen en gitarr,

fast jag har en ; o sen vill jag har en system kamera (aa'

och KLÄÄÄDER : ) smycken ; p haha asså ajg önskar mej

typ bara massa dyrt skit (aa' <3


men nu skall jag typ dra, så ha de bra : )


KYSS ; *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar